FANDOM

COA Nilfgaard

Coat of Arms of Nilfgaard

Nilfgaard - најмоћнија империја и историји знаног света, лоцирана на јужном делу Континента, и са успешном економијом и са јаком, добро утренираном војском и талентованим командантима. Она се раширила углавном кроз освајање страних држава, које је претворила у провинције Империје. Становници Империје верују да су прави Nilfgaard-ђани само они који су рођени у самој Империји, а не у освојеним провинцијама. Провинцијама владају или намесници или краљеви (у зависности да ли је краљ добровољно предао земљу Империји, он задржава свој трон, али је завистан од владајуђег Императора). Империја се ширила током година, освајајући нове земље све висе ка северу до Jaruga реке током приода Emhyr var Emreis.

У Witcher игри Уреди

Places Nilfgaard

Nilfgaadian Империја је моћан и дрван свет далеког југа. Његова престоница је град Nilfgaard, који се налази на реци Alba. Имприја се повећавала кроз освајања, асимилирајући суседна краљевства. Само становници земље у близини реке Alba have имају право да зову себе Nilfgaard-ђани. Веома важно је да вилењачка крв тече венама људи, док је њихов језик варијанта Вилењачког Језика. Империја је агресивна и радо осваја суседне земље. Њен рат са Северним Краљевством завршен пре 5 година, и ако и даље пркоси мировном споразуму, Nilfgaar није успео да задовољи своје претензије ка северним територијама.

Знани Nilfgaard-ђани Уреди

Императори

Аристократија

Обавештајци

Војска

Чаробњаци

Надзорници

Конкубине и љубавнице

Остали

Провинције Уреди

Градови и места (такође у провинцијама) Уреди

Замкови (такође у провинцијама) Уреди

Војна сила Уреди

Број војника за време 2nd Northern War био је око 320,000, са 300,000 нападнута су Северна Краљевства, док је преосталих 20,000-50,000 остало у Империји.

Армиске групе:

Мање групе

Дивизије и бригаде:

Мале јединице: