FANDOM

Краљевство Темерије лежи јужно од реке Pontar. У близини су Реданија, Kerrack, Kaedwen, Aedirn, Mahakam, Lower Sodden, Brokilon Шума и Cidaris. Једно од пет кућа Темерије су Војводство Ellander,и чаробно Thanedd Острво, са школом за младе женске прихваћенике у магиске вештине је лоцирано на ободу Краљевства. Темерија је нај јаче (поред Kaedwen) од свих Северна Краљевства и игра кључну улогу у рату против Nilfgaard. Темеријом влада Краљ Foltest а престоница му је Vizima.

Главни градови и утврђења Уреди

Природне границе Уреди

Краљеви и владари Темерије Уреди

У Witcher игри Уреди

Пролог почиње у Kaer Morhen (који је у Kaedwen, а не у Темерији), а остала поглавља се одигравају око и у Vizima. Нема слободе путовања по Темерији по жељи, већ се локације мењају ѕаједно са поглављима. Нема начина ѕа прелазак великих дистанци до осталих поѕнатих локација у свету.

Али без обзира на то, у игри постоји мапа света, чије разгледање нам даје лагану представу где ће се ствари одигравати у будућности .

Мапа Уреди

Game world map.jpg

На врху мапе је Vizima, са Outskirts of Vizima југо-источно од ње, Old Vizima је југо-западно,а испод се налазиSwamp Cemetery и Swamp. Lakeside је мало јужније од Black Tern Island скоро у ћошку југо-источно од Lake Vizima.
На левом доњем делу мапе може се видети део на коме пише Северна Краљевства. Претпостављамо да то значи да ће се остала Краљевства видети у могућем наставку