FANDOM

Geralt

Гералт од Ривије (Пољски: Geralt z Rivii), познат и као Gwynnbleid (име на Old Speech (старом језику) значи "Бели Вук", које су му дале Дријаде) је вичер и главни лик Witcher series књига од Андржеј Сапковски и његових адаптација (укључујући The Witcher компијутерску игру). Такође је познат и као Касапин из Blavikenа.

Супротно свом имену, Гералт није заправо из Rivia, али млади вешци су охрабривани,да смисле себи надимке,од учитеља Весемира, да би им имена звучала одлучније. Његов први избор је био Гералт Роџер Ерик од Хауте-Белегарда, али је одбачено од Весемира као превише претерано.

БиографијаУреди

Geralt komiks 1.JPG

Geralt in the comic book, drawn by Bogusław Polch

Гералт је син чаробнице Visenna и (претпоставља се) ратника по имену Korin. Убрзо после рођења, Гералта је мајка однела код Вичера – у тврђаву Kaer Morhen. Гералт преживљава многе мутације,током Trial of Grass, кроз које је добио практично надљудске психичке и менталне способности (појачане рефлексе, брзину, снагу и чуло слуха),изненађујуће добро. Због тога, он је један од неколицине изабраних за додатне експерименте, и од те неколицине он је једини преживео. Његова бела коса, потпуни недостатак пигмента, су последице тих експеримената. По завршетку обуке за вешца, он одлази у свет на свом коњу званом Роуч (он даје исто име сваком коњу) да постане плаћени убица чудовишта.

Чак и ако Гералт не верује у destiny (судбина), он захтева нерођено дете принцезе Pavetta(Павета) и њеног мужа Duny као награду за учињена дела.Пошто се испостави да је дете женско, он га не узима. Али ипак, судбина или случајност проурокују да се Гералту и Цири, кћерки Дунија и Паветте три пута укрсте путеви, и после смрти њене баке, краљице Calanthe, Гералт је преузео бригу о девојчици и воли је као сопствену кћерку. Његов најбољи пријатељ је Данделион (Невен) бард, док је његова љубавница и љубав његовог живота Јененфер.

The Witcher компијутерска играУреди

Фајл:Geralt z gry.jpg

након што је наизглед убијен од масе током погрома не-људи по завршетку Witcher saga, Гералт се враћа у живот без детаље његовог изненадног поновног појављивања. Он је спашен од стране последњих преосталих вичера на свету и враћен у Каер Морхен. Nagovesteno je da ce u igri, protiv svoje volje biti uvucen u otkrivanje zavere protiv vestaca.

У енглеској верзији игре, Гералту је дао глас Doug Cockle а у Пољској верзији глас је дао Jacek Rozenek.

На почетку Поглавља III, гералт добија задатак Identity, у коме се разрађује његов лик.
"Књига под насловом "The Rivian Pogrom" говори да је Гералт, такође познат као Бели Вук, страдао током масакра не-људи. Погром се одиграо у граду Rivia одмах после рата са Nilfgaard. Гералта је убила бесна руља када је покушао да одбрани нападнуте. Чаробница трис Мериголд и патуљак Zoltan Chivay били су сведоци његове смрти. Вичерово тело никада није пронађено.

Пре неколико година, гералт од Ривие је дошао у веће Краља Фолтеста у потрази за послом. Прихватио је уговор да ослободи владареву кћерку Аду (Adda) од чини које су је претварале у Стригу (striga), или да је убије ако ништа друго не успе. Вештац успева да ослободи девојку чини, и открива да је један од његових већника одговоран за клетву."

The Hexer филм и серијаУреди

Geralt z filmu.jpg

Michał Żebrowski as Geralt in The Hexer movie

У The Hexer филму и ТВ серији, улогу Гералта играо је Michał Żebrowski.

На осталим језицимаУреди

  • Чешки: Geralt z Rivie
  • Енглески: Geralt of Rivia
  • Естонски: Rivia Geralt
  • Фински: Geralt Rivialainen
  • Француски: Geralt de Riv
  • Српски: Гералт од Ривие
  • Немачки: Geralt von Riva
  • Италијански: Geralt di Rivia
  • Литвански: Geraltas iš Rivijos
  • Пољски: Geralt z Rivii
  • Руски: Геральт из Ривии
  • Словачки: Geralt z Rivie
  • Шпански: Geralt de Rivia
  • Мађарски (Magyarul): Ríviai Geralt
  • Турски : Rivia'lı Geraltdk:Geralt of Rivia